maartjeinconnecticut.reismee.nl

Update #1

Hi there!

Welkom op mijn blog. Over een kleine drie weken zal ik voor een klein halfjaar het altijd zonnige Den Bosch inruilen voor het altijd koude Connecticut. That's right, de maximum temperatuur in mei is +3 graden. Brr.

Denk je nu "huh, Maartje in Connecticut; whut?" dan zal ik je even bijpraten: vanuit de lerarenopleiding Engels moet je in je derde jaar een minor doen. In ons geval is dat de buitenlandstage. Dit houdt in dat mijn studiegenoten en ik allemaal voor een semester naar het buitenland vertoeven. Daarbij hadden wij keus uit o.a. Engeland, Ierland, Australië, Zuid-Afrika, Canade en Amerika. Mijn oog viel meteen op Amerika, aangezien dat land mij om verschillende redenen ontzettend aanspreekt. Daarnaast; als je toch naar het buitenland moet, waarom niet all the way gaan? In Amerika zal ik op de campus van de University of Saint Joseph wonen en studeren. Dit ligt in de buurt van West-Hartford, wat dan weer relatief dichtbij Boston, New York, Philadephia en Washington DC ligt. Waarom ik voor USJ heb gekozen, is precies om die reden. Het ligt vrij centraal tussen een aantal mooie steden en daarnaast bieden zij een goed academisch programma aan. Welke vakken ik daar ga volgen is voor zowel jou als mij nog een verrassing. Dat wordt pas geregeld op het moment dat ik daar ben. Wil je up-to-date- blijven over dit soort zaken en al het andere dat ik Amerika ga doen? Vul dan vooral aan de rechterkant van dit scherm je mailadres in. Wanneer ik iets nieuws upload, verschijnt dit automatisch in je mailbox.


Voor nu; so long en tot aan de andere kant van the pond.

Reacties

Reacties

Donald J. Trump

?

Je oompje

Als ik je niet meer "spreek" een hele mooie tijd daar en lieve groetjes van je tantetje en mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!